Az IKIR működéséhez szükséges – nem informatikai jellegű – szakmai alkalmazástámogatói feladatok ellátása. Különösen: a felhasználási feltételek kialakítása, a rendszerhasználathoz szükséges regisztráció menedzselése, támogatása, az ügyfélszolgálati feladatok ellátása, a központi forrásrendszerekből származó adatok biztosításával és a rendszer belső adatösszhangjával kapcsolatos feladatok ellátása, az alkalmazástámogatás, a működés ellenőrzése és a fejlesztési irányok meghatározása, az incidenskezelés, hibaelhárítás koordinációja

Oldal típusa: intézkedés
Intézkedés azonosítója: 240787

Tevékenység: helyi önkormányzatok

Intézkedés végrehajtásáért felelős szerv: IKIR Kompetencia Központ
NGM rendelet szerinti kormányzati funkció kódja: 1
A közfeladatot előíró jogszabályi rendelkezések

a helyi közszolgáltatás információs rendszerről

  • jogszabály típusa: kormányrendelet;
  • jogszabály száma: 73.;
  • jogszabály évszáma: 2018.;
  • bekezdés: (5);
  • szakasz: 1. §;